poniedziałek, 18 kwietnia 2011

Witamy!

Witamy na naszym blogu o nopCommerce!

Jesteśmy grupą pasjonatów, która ma zamiar podzielić się swoją wiedzą odnośnie platformy sklepu internetowego nopCommerce.
Na blogu będziemy umieszczać wiedzę z zakresu zarządzania i parametryzacji sklepu, nowości o nopCommers (dodatki, szablony, moduły, itp.) oraz w przystępnej formie (obiecujemy:)) opis technologii w jakiej został on stworzony.
Życzymy miłej lektury! Mamy nadzieję, że wiedza zawarta w Blogu będzie dla Was przydatna. Zachęcamy do aktywnego uczestniczenia w “życiu” bloga i oczekujemy na Wasz feedback.
Pozdrawiamy,

2 komentarze:

  1. Nigdy nie miałem okazji korzystać ani z jednego ani z drugiego systemu zakupowego. Najdziwniejsze jest dla mnie to, ze nie obsługują one przelewów natychmiastowych https://www.cashbill.pl/platnosci/natychmiastowe które przecież są teraz normą. W takim wypadku nie wiem czy moje pieniądze są bezpieczne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Akurat ja również prowadzę sklep internetowy więc działam jako legam]lnie zarejestrowana firma. Moim zdaniem świetnie nadaje się do pracy system ERP https://www.connecto.pl/system-erp-do-zarzadzania-firma/ jeśli mamy dobrze zarządzać firmą od samego początku.

    OdpowiedzUsuń